Frå 2019 må arbeidsgiver innrapportere fordeler som ansatte får frå forretningsforbindelsar mv.

Dette vil omfatte private fordeler i form av:

  • Gåver

  • Rabatter ved kjøp av varer eller tjenester

  • Deltakelse på turer

  • Arrangement som konsert, forstillingar mv.

  • Privat bruk av bonuspoeng opptjent i arbeid

Dette medfører ein del ekstra administrativ oppfølging, både i forhold til rapportering frå dei ansatte, verdsettelse av den enkelte fordel, registrering i lønnssystemet, dokumentasjon og rapportering.

For meir innformasjon og tips til rutinar finn du her.

Ved spørsmål, ta kontakt med ditt lokale kontor.

Gasta Design

Vi skaper lønnsame nettsider basert på Squarespace, og utviklar gjerne din visuelle identitet eller hjelper deg med digital markedsføring.

Forrige
Forrige

Informasjon vedrørande korona-situasjonen

Neste
Neste

Ikkje krav til revisor ved avvikling og mellombalanser